6 Kasım 2011 Pazar

Hayvansever değilim.Danayı tabağımda severim.


        Hadiiii yapmayın ama.Vejeteryan olamam.Sağlıklı düşünen bir gencim.Kendi rızamla etten vazgeçmemi benden bekleyemezsiniz. Eğer bir gün inekler konuşmaya başlarsa o zaman bırakırım eti...Ya da bir ineğe aşık olursam...

      Geleneklere bağlı biri değilim.Bayram seyran zerre umrumda değil ya.Küsler barışır aile biraraya gelir...mortingen şıtrayze...Niye küsler barışsın ki bayramda.Saçma lan.Eğer iki kişi küserse hatalı olan özür dilesin barışsınlar.Belki de hatalı olan diğerinin anasına bacısına küfretmiştir,belki zina yapmıştır,belki karısının altınları çalıp rus kızlarla çatır çatır yemiştir,belki arkadaşının böbreğini çalmıştır,belki şirketi halka arz ediyorum diyerek sahte hamile yazılı hisse senetleri basarak para toplamış yurt dışına kaçmıştır,belki ferrarisini satan bilgeyi içip içip dövmüştür.Eğer o kişi kapıya bi mercedes çekmezse araya çifte bayram soksan nafile. Gerçi bilge için bir istisna olabilir zira herif maddiyatçı değil. 

15 yorum:

  1. İneğe aşık olamazsın zira lezbiyen değilsin, olsan olsan öküze aşık olursun kaldı ki bizim kızların öküze tapmaları hintlilerle ortak noktaları olduğundan mütevelli bu olasılık birhayli yüksek :)

    Az önce hayvanlar konseyini topladım hayvansever olmadığın için sana küsmüşler ve yarın BM önünde seni kınayan bir bildiri yayınlayacaklar :)

    YanıtlaSil
  2. İnekler konseyi toplansa anlarım da hayvanlar konseyi ağır olmadı mı şimdi?Aslanı var ayısı var kaplanı var akbabası var.Hangi biriyle başa çıkayım?

    YanıtlaSil
  3. Kalpsiz yaa, bayramdan girmiş nerden çıkmış..Yurt dışına çısan arkası yazılmış çek gönderirsin sen kartpostal niyetine..=) (Eke Rainer)

    YanıtlaSil
  4. Kalpsiz mi?Bunu hak edecek ne yaptım?
    Yok eke o kadar da hayvan değilim yurt dışına çıksam şehir manzaralı kartpostal atarım..hatta sana kıyak mercedesli kartpostal atarım..ince ruhluyum çünkü..
    seni engellemedim neden yorum olmuyor anlamadım.blogum bozuk galiba.

    YanıtlaSil
  5. Ben anlamam hayvansever olmayan sensin kendin kaşındın :) kın kın diye kınayacaklar seni :)

    YanıtlaSil
  6. kınasınlar yaaa..kınama bildirisi yayınlamakla olsaydı bu işler törkiy çok ilerlerdi..ben ızgarama bakarım arkadaş.
    ayrıca ben hayvansever değilim dediysem kedileri, böcekleri,fareleri ve tavşanları sevmem diğer canlıları seviyorum.

    YanıtlaSil
  7. ben de o bilgeyi dövmek istiyorum..ferrari bu sonuçta..
    tavşan sevmeyen bi bayan..enterasan

    YanıtlaSil
  8. tavşanlar bence çok sevimsiz..bugs bunnyide sevmezdim

    YanıtlaSil
  9. niye yaa çok sevimlidir tavşanlar..nasıl sevmezsin?

    YanıtlaSil
  10. şimdi nasıl bir cevap vereyim ki..sevmiyorum işte. öff.

    YanıtlaSil
  11. Vestel Klima Servis olarak verdiğiniz bilgilerden dolayı teşekkür ederiz. Çalışmalarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil