20 Mart 2012 Salı

Ofis

      Ofiste ai se eu te pego'yu açmış dinlerken bununla da yetinmeyip dansını yaparken emekli savcıya yakalanmak benim için utanç noktasının doruğuydu.Hem de yanında müvekkilleri de vardı.Allahtan patronum değil yoksa beni "işte bu kapı bu da sapı" der yolcu ederdi büyük ihtimal.Adam savcıydı lan.Düşünsene senelerce herkes makamına gelirken el pençe divan durmuş,ben ofiste açmışım müziği salak salak dans ediyorum.Hadi dans ediyosun odanın kapısını kapat.İşte benimde iq mun yetersiz olduğu alanlar var demek ki.Normal insanlar naapsın??

       Oysa ben ilkokulda arkadaşlarının yanında altına işemiş,ortaokulda da eteğinin arkası kalkmış şekilde yürürken defalarca tüm okula rezil olmuş biriyim ama bu sefer gerçekten çok utandım. Keşke şu yaşımda altıma işeseydim de adama o halde yakalanmasaydım.Zamanı geri alma gibi bi şansım olsa ben yine o dakikada aynı şeyi yapıyo olurdum kesin çünkü rezilliklerinden ders alan bi insan değilim.

       Patronun odasında ve girişte kameralar var.Ofisten çıkarken patron yoksa kameraya el sallayıp patrona görüşürüz diyorum.Pessss.Pes artık.Babama anlatıyorum.Şaşırdın iyice diyo.Allahım..kovulucam diye kıçım atıyo.
      

5 yorum:

  1. Benimle evlenir misin:D İşin şakası bir yana senin gibi doğal insanlar her zaman lazım.Bir de bikaç avukat arkadaşım var onlar da böyle eğlenceli insanlar , belki de sizin sektörde herkes iş konusunda ciddi ama özel hayatlarında öyle değiller gibi bir izlenim oluştu.Sen ikisinde de aynı olabilirsin:)

    YanıtlaSil
  2. Blogdan evlenme teklifi alacağım hiç aklıma gelmezdi:D
    Yorumun için teşekkür ederim çok mutlu oldum valla:)..yani her avukatı bilmem ama iş hayatındaki stresi meslektaşlara yansıtıp dışarıya öyle görünüyor da olabiliriz ama ben ofiste de adliyede de sosyal hayatımda da pek değiştiğimi sanmıyorum..çağlayandaki adliyeye patenlerle girmeyi falan düşünüyorum mesela..bunu bigün yapıcam.:D

    YanıtlaSil
  3. O kadar sene oku yardır avukat ol sonra savcıya dans ederken enselen :) Alemsin melis gece gece sesli güldüm :))) bozma kendini bu halin çok keyifli senide ciddi-somurtkan insan kitlesi arasında görmek istemem

    YanıtlaSil
  4. Adamın yüzüne bakamıyorum.Çok utanıyorum ama zamanla onu da unuturum.Aynı anda ciddi ve somurtkan olamam artık.Etrafımda çok garip şeyler oluyor. Avukatlık çok acayip.Bi dakika önce sinirden katibe dalmayı düşünürken bi dakka sonra acayip gülüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Tam sana göre renkli bir meslek hayatın olacak anlaşılan :)

    YanıtlaSil