3 Ağustos 2012 Cuma

Alışveriş için...

Bir kadının alışveriş uğruna yapabileceklerini asla küçümseme.Hele o kadın bir stajyer avukatsa asla küçümseme. Hele hele o stajyer avukat bensem mağazaları kapat.Efendim ben geçen gün Çağlayandan hacze çıktım.Şişli-Kağıthane dolaylarındayız.Benim işim bitince haciz aracını mevkisinden saptırıp kendimi cevahirin önünde indirtip koşa koşa pardon depar ata ata adeta bir 100 metre koşucu edasıyla avm ye  daldım.Meslekte kaşarlanmak bu olsa gerek.Çok büyük avukat olucam ben.



3 yorum:

  1. Kadınlar alışverişte eyleme dalmış polis gibidir al bunu,bunu al,bunları da al,hepsini al :))) iş bu sebepten bir kadınla alışverişe çıkan akıllı erkek en yakın yerde kendine bir sote bulur ve beraber geldiği kadının alışveriş ihtirasının sönmesini bekler :)

    Çok büyük avukat olacağın garanti güveniyorum sana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sürekli harcamak istiyorum..hep harcamak istiyorum ama ben kıyafete falan düşkün değilim cemo..psp ps3 fotoğraf makinesi falan elektronik cihaz alışverişine bayılıyorum..zaman zaman teknosaya gidip saatlerce lcd ekran izlediğim olur.durum vahim.sıkıntı büyük.şimdi foto makinesi alıcam ona para biriktiriyoreee.

      Sil
  2. Kadınların klasik hastalığı "harcayakus"a tutulmuşsun kuzum ,harca harca nereye kadar :) azık elinde tut parayı yarın öbürgün lazım olunca bulamazsın apışır kalırsın.Valla ayıptır söylemesi benim de zaman zaman teknosa'nın vitrini önünde çokça çenemden salya akıtmışlığım hipnotize olmuş gibi dakikalarca kitlenip bakmışlığım var 3D LCD tv,ses sistemleri,laptoplar,telefonlar ellaaam sana geliyorum ama insan kendine hakim olabilmeli.

    YanıtlaSil